Vandrarhemmet på Kalix folkhögskola

Vandrarhemmet – studentrabatt

Vi erbjuder alla studerande på Kalix Folkhögskola ett subventionerat pris på boende hos oss. För att ta del av ”elevpriset” gör du din bokning på mail till: vandrarhemmet@kalixfolkhogskola.se

Där uppger du följande:

• Namn
  • Utbildning
  • Mobilnummer
  • Mailadress
  • Datum du önskar bo på vandrarhemmet

Vi rekommenderar att du bokar i god tid för att säkerställa att det finns plats på vandrarhemmet.

Pris: enkelrum 450 kr/natt, dubbelrum 600 kr/natt om du vill dela rum med en klasskamrat så blir kostnaden 300 kr per person och natt. I priset ingår alltid sänglinne, handdukar och städning av rummet.

Vandrarhemmet på Kalix folkhögskola

På vandrarhemmet finns wifi, tillgång till parkering, kaffemaskin och möjlighet att laga egen mat.

Alla rum har egen toalett och dusch.

Du kan naturligtvis ställa frågor till oss på mailen eller telefon: 076-190 70 77.

Vi rekommenderar alla som bor hos oss att gå med i STF, du kan lösa medlemskap hos oss, läs gärna på vad STF står för.

Vandrarhemmet på Kalix Folkhögskola