Vandrarhemmet på Kalix folkhögskola

Välkommen till Kalix och vårt vandrarhem!

Välkommen att boka rum i vårt mysiga vandrarhem. Alla rum har egen dusch och toalett. Det finns gemensamma utrymmen där du kan umgås, äta en måltid eller mysa framför en skön brasa. Det finns kyl, frys, spis, ugn och utrusning för att laga mat. Vi har skrivbord i varje rum och ett stabilt och snabbt wifi nät som passar till både streaming och digitalt arbete.

Bokning och priser

Vi har rum för en eller flera personer. Rummen kostar från 650 SEK/natt och i priset ingår sängkläder, handdukar och städning.

Kontakta oss för bokning via: vandrarhemmet@kalixfolkhogskola.se eller telefon 076-190 70 77.

STF (Svenska turistföreningen)

Vi rekommenderar alla som bor hos oss att gå med i STF (Svenska turistföreningen), du kan lösa medlemskap hos oss.

Är du medlem i STF kan du via ett bonuskort dessutom få den tionde natten gratis. För att kunna få rabatten måste du förutom medlemskapet registrera varje natt på ett bonuskort som vi tillhandahåller. När du har nio stämplar bjuder vi på den tionde natten.

Vandrarhemmet på Kalix folkhögskola

Är du deltagare på någon av våra utbildningar?

Vill du bo i vandrarhemmet när din utbildning har träff? Vid bokning ange även vilken utbildning du går så får du rabatt på boendet

Frågor

Kontakta oss om du har några frågor: vandrarhemmet@kalixfolkhogskola.se eller telefon 076-190 70 77.

Vandrarhemmet på Kalix Folkhögskola

Frukost och lunch

Under skolterminerna kan du köpa frukost och lunch måndag-fredag i vår restaurang. Observera att du måste boka frukosten i förväg. Det gör du via telefon 0923-666 26 eller mail koket@kalixfolkhogskola.se

Mittemot vandrarhemmet finns Handlarn i Näsbyn. På promenadavstånd (ca 10 min) finns en lite större mataffär, ICA Supermarket Näsbyn.

Vandrarhemmet på Kalix Folkhögskola